Regulamin

§ 1. POSTANOWANIE OGÓLNE

  1. Przedsiębiorcą prowadzącym Panel Sprzedaży Hurtowej SCP B2B, znajdujący się pod domeną internetową scp-b2b.pl, zwany dalej „Panelem B2B” jest firma: SCP Sp. z o.o., 43-155 Bieruń, ul. Turystyczna 1, NIP: 1231166267, REGON: 141603960, KRS: 0000318698, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy KRS. Przedsiębiorca jest także administratorem danych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanej RODO.
  2. Kontakt z Panelem  B2B jest  możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@scp-b2b.pl lub pod nr tel.:+48 505 15 30 40.
  3. Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Panel B2B.
  4. Panel B2B oferuje wyłącznie sprzedaż hurtową przez Internet. Panel B2B jest panelem specjalistycznym.
  5. Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej.
  6. Klienci zobowiązani są do przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych.
  7. Właściciel  scp-b2b.pl  zobowiązuje się do bezpiecznego przetwarzania  danych osobowych klientów.
  8. Polityka Prywatności znajduje się w Panelu B2B.

§ 2. DEFINICJE

  1. Panel B2B – panel sprzedaży hurtowej B2B firmy SCP Sp. z o.o. działający pod adresem scp-b2b.pl, prowadzący sprzedaż produktów znajdujących się w jego ofercie.
  2. Właściciel – SCP Sp. z o.o., 43-155 Bieruń, ul. Turystyczna 1, NIP: 1231166267, REGON:141603960
  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupu w Panelu B2B zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
  4. Konto Klienta – pole zawierające dane na temat przeprowadzanych transakcji oraz instrument służący do realizacji składanych przez Klienta zamówień.
  5. Produkt – rzecz oferowana do sprzedaży w Panelu B2B.
  6. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca czynności prawnej we własnym imieniu w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej.
  7. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
  8. Regulamin – niniejszy dokument określa warunki i zasady korzystania z Panelu B2B oraz nabywania w nim produktów.
  9. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży produktu, zawierana na odległość, za pośrednictwem Panelu B2B.

§ 3. TECHNICZNE WARUNKI KORZYSTANIA Z PANELU B2B

  1. W celu korzystania z Panelu B2B, Klient powinien posiadać:
    - urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne,
    - dostęp do sieci Internet,
    - adres poczty e-mail.
  2. Panel B2B zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi. Pliki te nie zachowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem. Pliki Cookies, służą do wymiany informacji pomiędzy Panelem B2B, a Klientem, co w znacznym stopniu ułatwia dopasowanie oferty do jego oczekiwań i preferencji. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies.
  3. Szczegółowe informacje dotyczące plików Cookies zawarte są w Polityce Cookies, stanowiącej integralną część niniejszego Regulaminu.

§ 4. REJESTRACJA I LOGOWANIE

  1. Klient w celu założenia konta, zobowiązany jest do rejestracji zgodnie z wymaganiami Panelu B2B.
  2. Założenie Konta Klienta jest nieodpłatne.
  3. Rejestracja jest warunkiem złożenia zamówienia w Panelu B2B.
  4. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
  5. Klient nie może przekazywać hasła dostępu do konta w Panelu B2B osobom trzecim.

§ 5. ZAMÓWIENIA

  1. Panel B2B jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze.
  2. Przed złożeniem zamówienia, Klient zobowiązany jest zapoznać się z niniejszym Regulaminem.
  3. Ceny podane przy produktach w Panelu B2B podawane są w polskich złotych. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „Dodaj do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki i innych dodatkowych opłat. Koszty przesyłki doliczane są do sumy zamawianych produktów.
  4. Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą Panel B2B i Klienta jest cena produktu podana na stronie Panelu B2B przed złożeniem zamówienia przez Klienta, wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją umowy.
  5. Zamówienie zostaje złożone przez Klienta w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży towaru umieszczonego na witrynie Panelu B2B, za określoną tam cenę.
  6. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli Panel B2B niezwłocznie potwierdzi jej otrzymanie.
  7. Bieg terminu realizacji Zamówienia rozpoczyna się w kolejnym dniu roboczym od dnia doręczenia Klientowi Potwierdzenia Zamówienia.

§ 6. WYSYŁKA

  1. Zamówienia wysyłane są do 3 dni roboczych, liczonych od następnego dnia roboczego po potwierdzeniu Zamówienia.
  2. Wysyłka Produktów następuje w terminie określonym przez Sprzedającego w Potwierdzeniu Zamówienia. Sprzedający dochowuje wszelkich starań, aby Zamówienia były wysyłane najszybciej jak to możliwe.
  3. Przygotowywanie Zamówień do wysyłki odbywa się w kolejności ich potwierdzania Klientom.
  4. Sposób dostawy (przewoźnik) wybrany jest przez Sprzedawcę.
  5. Koszt dostawy uzależniony jest od odległości, wagi, gabarytu oraz charakterystyki towaru.
  6. O ile w Zamówieniu nie ustalono inaczej, Produkty dostarczane będą Klientowi poprzez Przewoźnika zleconego przez Sprzedającego do miejsca określonego przez Klienta, jako miejsce dostarczenia w Zamówieniu na koszt Klienta.
  7. Kupujący zobowiązany jest sprawdzić Produkty pod względem ilościowym w trakcie rozładunku Produktów i poinformować Sprzedającego o ewentualnych błędach lub brakach ilościowych w dostawie.
  8. Ewentualne błędy lub braki w dostawie należy zgłosić w formie wiadomości mailowej na adres info@scp-b2b.pl w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Po upływie tego terminu towar uznajemy jako odebrany bez zastrzeżeń, bez możliwości złożenia roszczenia w tym zakresie.
  9. Wraz ze zgłoszeniem błędów lub braków ilościowych Kupujący powinien przekazać Sprzedającemu dowody na potwierdzenie tej okoliczności pod rygorem utraty roszczeń z tytułu błędów lub braków ilościowych Produktów. W razie wykazania błędów lub braków ilościowych, Kupujący może domagać się dostarczenia prawidłowych lub brakującej ilości Produktów, która powinna być dokonana w terminie możliwie najszybszym, uzgodnionym przez obie strony, na koszt Sprzedającego.
  10. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki w trakcie jej odbioru należy spisać protokół szkody oraz niezwłocznie przesłać go na adres info@scp-b2b.pl.
  11. Potwierdzenie dokonania odbioru następuje na dokumentach załadunkowych i listach przewozowych przewoźnika oraz na dokumencie WZ i/lub na innym dokumencie potwierdzającym dostawę Produktów, a potwierdzenie to powinno zawierać:
    -  datę dokonania odbioru Produktów,
    - pieczęć firmową Kupującego, a w przypadku jej braku – dokładne oznaczenie Kupującego,
    -  imię i nazwisko oraz podpis osoby upoważnionej do odbioru Produktów w imieniu Kupującego.
  12. Zgłoszenie błędów lub braków ilościowych nie zwalnia Kupującego z obowiązku zapłaty ceny w terminie płatności, w części odpowiadającej cenie za Produkty odebrane przez Kupującego.
  13. W przypadku odbioru osobistego doliczany jest zryczałtowany koszt pakowania towaru, podawany w ofercie i potwierdzeniu zamówienia.
  14. Odbiór osobisty jest możliwy wyłącznie po otrzymaniu potwierdzenia w formie wiadomości email o gotowości zamówienia do odbioru w dniu i godzinie tam wskazanych.
  15. Przyjazd w innym terminie może wydłużyć lub uniemożliwić wydanie towaru w danym dniu.
  16. W przypadku nieodebrania towaru w wyznaczonym przez Magazyn dniu, Sprzedający ma prawo do obciążenia Kupującego kosztami przechowania w wysokości 50 zł netto za paletę za dobę.
  17. Magazyn Sprzedającego znajduje się na terenie centrum logistycznego GLP/BCube pod adresem:
    Magazyn SCP Sp. z o.o.
    Centrum logistyczne GLP/BCube, hala nr 3
    ul. Turyńska 135, 41-150 Bieruń
  18. Na terenie GLP/BCube obowiązują przepisy BHP, których przestrzeganie jest obligatoryjne zarówno dla Sprzedającego jak i Kupującego.
  19. Na terenie GLP/BCube obowiązuje posiadanie kasku, butów pełnych oraz kamizelki.
  20. Sprzedający prosi Kupującego o poszanowanie zasad obowiązujących na terenie GLP/BCube i specyfiki funkcjonowania tego typu obiektu, m.in. możliwe kolejki na bramie wjazdowo-wyjazdowej , możliwe dłuższe oczekiwanie na wydanie towaru.
  21. Za prawidłowe załadowanie Produktów z magazynu Sprzedającego, w przypadku odbioru przez Kupującego własnymi środkami transportu lub osób wskazanych przez Kupującego, odpowiedzialność ponosi Kupujący.
  22. Sprzedający nie jest zobowiązany do załadunku Produktów na środek transportu Kupującego oraz nie odpowiada za uszkodzenie Produktów lub środka transportu Kupującego podczas załadunku.
  23. Sprzedający zastrzega sobie prawo odmowy załadunku Produktów, jeżeli środek transportu Kupującego nie spełnia warunków załadunku zamówionych Produktów.
  24. Potwierdzenie dokonania odbioru następuje na dokumencie WZ oraz przepustce, które powinny zawierać:
    - datę dokonania odbioru,
    - pieczęć firmową Kupującego, a w przypadku jej braku – dokładne oznaczenie Kupującego, imię i nazwisko oraz podpis osoby upoważnionej do odbioru Produktów w imieniu Kupującego,
    - numer rejestracyjny samochodu.
  25. Prawo własności Produktów przechodzi na Kupującego z chwilą wydania Produktów.
  26. Ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktów przechodzi na Kupującego w chwili przekazania go osobie upoważnionej do odbioru Produktów przez Kupującego, w tym spedytorowi lub przewoźnikowi (jeżeli transport leży w gestii Kupującego).

§ 7. TOLERANCJA WYMIAROWA

  1. Produkty posiadają tolerancję wymiarową dla grubości, szerokości i długości.
  2. Tolerancje wymiarowe podane są w kartach materiałowych poszczególnych Produktów.
  3. Jeżeli w karcie materiałowej nie wskazano inaczej, tolerancja wymiarowa dla:
    - grubości od 1 do 2 mm wynosi +/- 0,2 mm,
    - grubości od 3 mm wynosi +/-10%,
    - szerokości wynosi +/-3%,
    - długości wynosi +/-1%.

§ 8. PŁATNOŚCI

  1. Klient ma możliwość dokonania zapłaty za Produkt tytułem złożonego zamówienia w formie:
    - płatności przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu Zamówienia,
    - płatności za pośrednictwem systemu Przelewy24: przelew online, płatność BLIK.
  2. Warunki płatności podawane są każdorazowo w Potwierdzeniu Zamówienia. W przypadku braku takiej informacji obowiązuje przedpłata całości Zamówienia.
  3. Zapłata za zamówione Produkty powinna nastąpić bez potrąceń w terminie podanym na fakturze proforma.
  4. Faktury VAT są wystawiane i płatne w polskich złotych, o ile Zamówienie nie stanowi inaczej.
  5. Za dzień zapłaty uważa się dzień uznania rachunku bankowego Sprzedającego.
  6. W przypadku opóźnienia płatności, Kupujący jest zobowiązany do zapłaty odsetek za opóźnienie w transakcjach handlowych oraz kosztów powstałych wskutek kierowanych do Kupującego ponagleń.

§ 9. REKLAMACJA

  1. Zgłoszenie reklamacyjne w stosunku do Sprzedającego może złożyć jedynie Kupujący, który nabył Produkty od Sprzedającego.
  2. Każda reklamacja powinna być zgłoszona do Sprzedawcy na podstawie formularza reklamacyjnego, znajdującego się na stronie: https://scp1/nzgform/
  3. Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.
  4. Sprzedawca może odmówić uwzględnienia reklamacji, gdy towar został niewłaściwie zastosowany lub przetworzony przez Kupującego.
  5. Zwrot towaru następuje jedynie po uprzednim pisemnym powiadomieniu Sprzedającego oraz po uzyskaniu jego pisemnego potwierdzenia.
  6. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 14 dni od dnia wydania Produktu Klientowi.
  7. Każdy wyrób gumowy posiada zapach, którego intensywność podlega subiektywnej ocenie. Zapach produktu, nawet oceniany jako intensywny , nie stanowi podstawy do reklamacji.

§ 10. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Sprzedający zobowiązany jest do naprawienia szkody wynikającej z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy wyłącznie w sytuacji, gdy szkoda powstała z winy umyślnej Sprzedającego. Odpowiedzialność Sprzedającego ogranicza się do strat rzeczywistych poniesionych przez Kupującego, z wyłączeniem utraconych korzyści. W żadnym przypadku odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu szkody poniesionej przez Kupującego nie może przekroczyć ceny sprzedaży netto wadliwych Produktów, uwidocznionej na fakturze VAT.
  2. W przypadku dochodzenia roszczeń od Sprzedającego, związanych z Produktami, przez dalszego nabywcę, Kupujący zobowiązany jest udzielić Sprzedającemu wszelkich informacji o warunkach przechowywania, transportu i sprzedaży Produktów na rzecz kolejnego nabywcy.
  3. W przypadku zgłaszania lub dochodzenia przez Kupującego lub kolejnego nabywcę roszczeń przeciwko Sprzedającemu, Kupujący zobowiązany jest do przekazania Sprzedającemu wszelkich innych informacji, które umożliwią skorzystanie przez Sprzedającego z polisy ubezpieczeniowej dotyczącej odpowiedzialności z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej.

§ 11. SIŁA WYŻSZA

  1. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, jeżeli jest to wynikiem siły wyższej.
  2. Zaistnienie siły wyższej zwalnia Sprzedającego z odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań przewidzianych umową przez czas trwania przyczyny stanowiącej siłę wyższą.
  3. W przypadku wystąpienia siły wyższej Sprzedający niezwłocznie zawiadomi Kupującego o jej wystąpieniu, przewidywanych skutkach w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań oraz przewidywanym czasie ich trwania.
  4. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, której Sprzedający nie mógł przewidzieć ani im zapobiec, w szczególności takie jak:
    - wojna, działania wojenne, akty terrorystyczne,
    - klęski żywiołowe, pożar, zalanie, zamieszki, strajki generalne,
    - zakazy importu i eksportu, odgórnie wprowadzone zakazy sprzedaży określonych rodzajów produktów lub prowadzenia określonej działalności,
    - przerwy w dostawie energii elektrycznej, awarie maszyn i urządzeń,
    - zakazy i obostrzenia związane z epidemią lub pandemią,
    - obostrzenia związane z wprowadzeniem na terenie Polski lub jej części stanów wyjątkowych lub nadzwyczajnych.

§ 12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W związku z zawarciem umowy, Kupujący nie nabywa żadnych praw własności intelektualnej, w tym w formie licencji, patentów, praw autorskich, znaków towarowych związanych z Produktami.
  2. Zdjęcia, elementy graficzne oraz dane techniczne produktów są własnością Sprzedającego. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania bez wcześniejszej zgody Sprzedającego.
  3. Dokument sprzedaży wysyłany jest do Kupującego na adres mailowy podany przy rejestracji.
  4. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych potrzebnych do wysłania zamówienia, jak i przy rejestracji.
  5. Klient ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści Regulaminu na swoje Urządzenie oraz dokonania wydruku dokumentu.
  6. Panel B2B nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
  7. W przypadku, gdy jedno lub kilka postanowień niniejszego Regulaminu uznane zostanie za nieważne, sprzeczne z prawem lub niewykonalne, nie wpłynie to ani nie ograniczy ważności, zgodności z prawem lub wykonalności któregokolwiek z pozostałych postanowień.
  8. Właściciel dokona zmiany postanowień Regulaminu z ważnych powodów po uprzednim poinformowaniu Klientów poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na stronie Panelu Sprzedaży B2B. Zmieniony lub zmodyfikowany regulamin ma moc wiążącą, po spełnieniu pozostałych warunków przewidzianych prawem, jedynie dla stosunków prawnych powstałych po wejściu w życie zmian lub modyfikacji.
  9. Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów.
  10. Kupujący akceptując Regulamin wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Sprzedającego w celu wykonania zamówienia, jak i celach marketingowych związanych z jego działalnością. Udostępnianie zgromadzonych danych osobom trzecim może odbywać się jedynie zgodnie z obowiązującym prawem.
  11. Wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży będą rozstrzygane polubownie przez Sąd Arbitrażowy lub Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Właściciela.
pixel