Polityka Prywatności

§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Niniejsza Polityka Prywatności informuje o sposobach ochrony danych osobowych użytkowników Panelu Sprzedaży Hurtowej SCP B2B znajdującego się pod adresem scp-b2b.pl, zwanego dalej „Panelem B2B”. Niniejszy dokument stanowi integralną część Regulaminu Panelu B2B.
  2. Administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej „RODO”) w odniesieniu do danych użytkowników jest:
    SCP Sp. z o.o., 43-155 Bieruń, ul. Turystyczna 1, NIP: 1231166267, REGON: 141603960,KRS: 0000318698
  3. Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000318698, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy KRS.
  4. Administrator prowadzi działalność za pośrednictwem Panelu Sprzedaży B2B: scp-b2b.pl, adres e-mail: info@scp-b2b.pl
  5. Podanie Danych Osobowych przez Klienta w Panelu Sprzedaży B2B jest dobrowolne, jednak jest konieczne do skorzystania z określonych funkcjonalności naszego panelu sprzedaży hurtowej. Wszelkie przekazane nam dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w zakresie i celu, na jaki klient wyraził zgodę. Dane, które gromadzimy są niezbędne w celu realizacji kompleksowej obsługi handlowej a należą do nich:
    - imię i nazwisko,
    - adres rozliczeniowy,
    - adres doręczeń,
    - numer kontaktowy, adres e-mail,
    - nazwa oraz NIP firmy.
  6. W przypadku, gdy klient nie poda niezbędnych do realizacji zamówienia danych i nie wyrazi zgody na ich przetwarzanie, zrealizowanie zamówienia może być niemożliwe.
  7. Administrator zapewnia bezpieczeństwo przekazanych danych oraz realizację uprawnień użytkowników, wynikających z rozporządzenia RODO. Użytkownik ma prawo do:
    - dostępu do swoich danych osobowych,
    -  zmiany przetwarzanych danych,
    - cofnięcia zgody na przetwarzanie oraz całkowite ich usunięcie,
    - wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Żądanie zmiany lub usunięcia danych może być dokonane na podstawie oświadczenia woli skierowanego na adres korespondencyjny spółki:
    SCP Sp. z o.o., ul. Turystyczna 1, 43-155 Bieruń lub za pośrednictwem adresu e-mail: info@scp-b2b.pl.
    Administrator może odmówić usunięcia danych Użytkownika wyłącznie w przypadkach wskazanych przez obowiązujące przepisy, w szczególności jeżeli Użytkownik nie uregulował wszystkich należności wobec Administratora.
  9. Dane osobowe gromadzone za pośrednictwem Panelu B2B będą przetwarzane w celu:
    - zapewnienia kompleksowej obsługi handlowej tj. kontaktu z klientem,
    - realizacji zamówień,
    - obsługi posprzedażowej wykonywanie ciążących na nas obowiązków prawnych,
    - wystawianie i przechowywanie faktur oraz obsługi księgowej.
  10. Zapewniamy, że nasza firma przestrzega polityki bezpieczeństwa danych osobowych. Dane osobowe są u nas bezpieczne i dokładamy wszelkich starań, aby poziom ten systematycznie był coraz wyższy. Dostęp do danych osobowych mają pracownicy Administratora, jednak w zakresie niezbędnym oraz zgodnym z założonym celem przetwarzania. Upoważnieni pracownicy Administratora zostali przeszkoleni w zakresie ochrony danych osobowych oraz zapoznani z wewnętrznymi instrukcjami. Wszystkie osoby upoważnione do przetwarzania danych zostały zobowiązane do zachowania poufności danych oraz zabezpieczania ich przed dostępem dla osób nieuprawnionych.
  11. Nie zamierzamy przekazywać danych osobowych do Państwa Trzeciego lub Organizacji Międzynarodowej. Gromadzone przez nas dane osobowe przekazywane są innym administratorom wyłącznie gdy jest to niezbędne w celu realizacji umowy lub gdy SCP Sp. z o.o. lub podmiot trzeci ma uzasadniony interes w przekazywaniu danych. Ponadto na podstawie przepisów prawa lub decyzji urzędowej oraz sądowej, która podlega wykonaniu, dane mogą być przekazywane innym administratorom, o ile będziemy do tego zobowiązani. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym na zlecenie administratora, w szczególności podmiotom księgowo- kadrowym, dostawcom usług IT, w tym firmie hostingowej, firmom kurierskim z którymi współpracujemy oraz podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) – w celu np. dokonania zwrotów na Państwa rzecz.
§2. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH

Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji umowy:
- dokumenty sprzedaży - przez okres wymagany przepisami o księgowości,
- dane adresowe - do czasu wygaśnięcia okresu rękojmi lub gwarancji - zależnie od tego, który jest dłuższy. Po tym okresie dane są usuwane.

§3. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Administrator zobowiązuje się do zastosowania środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych, w szczególności przez zabezpieczenie danych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym.

pixel